[Bilgi] Kanban eğitimi fırsatı kaçırmayın

bilgi at leanacademy.com.tr bilgi at leanacademy.com.tr
2 Mar 2018 Cum 06:26:47 +03

Kanban konusunda her şeyi öğrenebileceğiniz, simülasyon ile anlatımlı
eğitim fırsatını kaçırmayın.

*Eğitim tarihi:* 16.03.2018

*Eğitim süresi: *2 Gün

*Eğitim Konuları:*

· Yalın Üretimin Tanımı

· İtme ve Çekme Sistemlerinin Tanımı ve Farklılıkları

· Çekme Sisteminin Avantajları ve Uygulamaları

· Kanban Nedir

· Kanban Türleri Nelerdir

· Kanban Uygulamaları

· Kanban türleri ve uygulama alanları

· İşletme İçi Süpermarketler

· Kanban Stok Miktarı Hesabı

· Kanban Kartları ve Yönetimi

. Örnek Kanban Sistemleri (bkz. örnek uygulamalar
<https://www.leanacademy.com.tr/ornek-uygulamalar.html>)

*Kimler katılabilir: *
Firmaların yönetim ve operasyon kademelerinde çalışan, planlama
sorumluları, lojistik, proje, iş geliştirme, üretim kontrol, satın alma,
depo operasyon, iş planlama, metot mühendisliği birimlerinde görev yapan
çalışanları, yöneticileri ve bu alanlarda kariyer geliştirmeyi
hedefleyen kişileri kapsamaktadır.

*Eğitim yeri:* Kaya İstanbul Oteli

*Eğitim ücreti *: 767 TL (KDV dahildir)

-- *